Читайте, читайте і ще раз читайте: експрес-інтерв'ю наших читачів


Читай книги - будь Особистістю!
Ім'я: Ліза
Де навчаєшся: ЗОШ № 29
Які книги читаєш: романи, жахи
Улюблений автор: Селінджер "Над прірвою у житі", Дж.Бовен "Вуличний кіт на імя Боб"
Рекомендую прочитати:Дж.Бовен "Вуличний кіт на імя Боб"
Інші захоплення: Малювання. музика

Побажання на свята: Усього найкращого!









Відкривай нові світи - читай!
Ім'я: Дар'я
Де навчаєшся: ЗОШ № 29
Які книги читаєш: детектив, фентезі, містика
Улюблений автор: Марина Павленко
Рекомендую прочитатиРусалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських
Інші захоплення: Люблю співати пісень
Побажання на свята: Нехай усі люди Всесвіту будуть щасливі, здорові і толерантні один до одного




Читайте, читайте і ще раз читайте
Ім'я: Єгор
Де навчаєшся: ЗОШ № 12
Які книги читаєш: детектив, фентезі
Улюблений автор: В. Нестайко
Рекомендую прочитати: Мама по скайпу
Інші захоплення: Волейбол. футбол
Побажання на свята: Читайте, читайте і ще раз читайте
Тепла і приємного читання
Ім'я: Кароліна
Де навчаєшся: ЗОШ № 12
Які книги читаєш: фантастика
Улюблений автор: Н. Щерба
Рекомендую прочитати"Часодії" Н. Щерба
Інші захоплення: малювання
Побажання на свята: Тепла і приємного читання


Завжди досягайте своєї мети
Ім'я: Поліна
Де навчаєшся: ЗОШ № 29
Які книги читаєш: детективи
Улюблений автор: К. Вільмонт, Д. Донцова
Рекомендую прочитати"Фейсконтроль на главную роль", "Куда исчез папа"
Інші захоплення: Танці, іноземні мови
Побажання на свята: Щоб усі ваші мрії збувалися і ви завжди досягали своєї мети!




Щоб книги були завжди друзями!
Ім'я: Лєра
Де навчаєшся: ЗОШ № 27
Які книги читаєш: сучасні пригоди підлітків
Улюблений автор: Оксенія Бурлака
Рекомендую прочитати: Поцілунок був не останній
Інші захоплення: Малювання
Побажання на свята: Щоб книги були завжди друзями! Щастя і добра!










Читай, або програєш!
Ім'я: Костянтин, Богдан
Де навчаєшся: ЗОШ № 12
Які книги читаєш: детективи, пригоди
Улюблений автор: Ж. Верн 
Рекомендую прочитати"П'ятнадцятирічний капітан"
Інші захоплення: футбол. баскетбол
Побажання на свята: Здоров'я. щастя і всього доброго




Подаруй собі щастя бути читачем!
Ім'я: Вікторія
Де навчаєшся: ЗОШ № 30
Які книги читаєш: детективи, пригоди, романи
Улюблений автор: А. Іванов, А. Устинова
Рекомендую прочитати: А. Нікуліна "Сіль для моря, або Білий Кит"
Інші захоплення: музика, малювання
Побажання на свята: Гарно провести новорічні свята, а у зимовий вечір прочитати чудову книгу, насолоджуючись какао і теплом рідного дому



Там де книга - життя!
Ім'я: Вікторія
Де навчаєшся: ЗОШ № 29
Які книги читаєш: детективи, пригоди, романи
Улюблений автор: О. Усачова
Рекомендую прочитатиА. Нікуліна "Сіль для моря, або Білий Кит"
Інші захоплення: малювання, лекга атлетика, волейбол, гандбол
Побажання на свята: щастя. здоров'я, успіху у новому році, не знати горя. радості, гарний фінансовий стан


Коментарі