УВАГА! Нова краєзнавча книга!

Нещодавно вийшов новий роман Валентини Михайленко «Любов і демони». Він 

пов´язаний із роботою письменниці на радіо. Вона каже, що тоді постала перед жорстокою правдою життя, тим, як влада впливає на роботу журналістів.

«У мене була ситуація, коли я пережила перші вибори, працюючи на радіо, і я злякалася, що тепер я не зможу написати жодного вірша. Тому що поезія пишеться відкритою чистою душею, а мені здавалося, що настільки забруднилася на тих виборах, що не зможу писати. Але все минулося. Для мене журналістика стала горнилом душевних якостей. Я зрозуміла, що життя – це серйозна річ, і треба відрізняти добро і зло, вміти перебувати серед болота і не забруднитися, хоча це і важко. Саме ця тема й стала основою мого роману», – ділиться Валентина Микитівна.

Презентація нового роману Валентини Михайленко "Любов і демони" відбудеться 1 жовтня о 16.30
у бібліотеці ім. М. Коцюбинського (Кирпоноса, 22).

Коментарі

Популярні публікації