Слово - зброя поета (продовження)


 Микола Соболь 

Ще одна ніч
І знову ніч жаска, мов подих смерті.
Опівночі стерв’ятники летять.
І вибухів із пам’яті не стерти.
Осатанілий в хату лізе тать.
Він хоче спити немовляти крові
та ґвалтувати залишки душі.
Але і зараз є, що не готові
орді сказати: «Ви мені – чужі!»
19.03.22р.
Переможемо!
Кожна ніч, мов пекло,
кожен день – тартар.
Битися запекло –
Українців дар.
Ворог в землю ляже,
як смердючий пес:
«Ось, паскудний враже!»
…Працює АГС!
17.03.22р.
Колегам
І можливо живу я минулим.
Страх потужно штовхає у спину.
Батареї розродяться гулом.
я тебе, краю мій, не покину!
Рознесуть все снаряди у шмаття.
І не знайдете правди ніколи.
Не для мене палає багаття -
"миролюбів" в Буйнічінськім полі.
15.03.22р.

Гуртуймося
Перший день весни прийшов зі снігом.
«Гради» б’ють по стомленим містам.
Зійде сніг, розстане разом з ігом.
Не зломити козаків катам.
І буде мир. А тепер до зброї!
Хто, як може бороніть свій край!
Можеш – словом, а, як ні набої,
хто стріляти вміє подавай!
Вірую, що правда переможе,
брат по зброї чистить кулемет.
Вої рідні, бережи вас Боже,
хай пощезне кляте – іхтамнєт!
01.03.22р.

Я побачив чудовий захід.
Та не знаю чи сонечко стріну?
Кажуть мудрість дарує нам схід
та не той, що бомбить Україну.
Хай згадає мене білорус,
що загнав жаске жало у спину...
Ні, брати, вмерти я не боюсь!
Бо не втратив обличчя людини.
11.03.22р.

Доціна лялька
Пограюсь з лялечкою доні,
казок їй безліч розповім.
Вона засне в моїй долоні.
Не бійся, спи це просто грім
і хай тебе він не лякає,
бо гради не завжди такі.
Вертаються пташині зграї
у села знищені, пусті.
Тікають люди за кордони.
Орди навала йде на нас.
А я втішаю ляльку доні:
"Все - Україна! Спати час."
4

Коментарі

Популярні публікації