Історії Воїнів: Дмитро Шумський

Вперше стріляв із переносного зенітно-ракетного комплексу Стінгер і одну за одною збив дві російські крилаті ракети, які летіли на Чернігівщину. Військовий Дмитро Шумський це вважає більше вдачею, а його побратими відзначають професійні навички чоловіка.

Це було 10 жовтня під час масованої ракетної атаки Росії на українські міста. Тоді ворог випустив 84 ракети, 43 з них збили сили ППО.

"Я почув, що летять ракети і через хвилини дві, я її побачив візуально, закинув на плече стінгер і відпрацював. Почув, що вона вже збита. Принесли другий стінгер, чекав на другу ракету, так само почув, вона вилетіла, ну я її збив", – розповів Дмитро.

10 жовтня під час масованого обстрілу України ці дві ракети летіли в бік Чернігівської області, каже військовий. Додає, була і третя ракета, впевнений, її б теж збив: "Не було чим працювати, закінчилися стінгера".

Дмитро вперше стріляв з бойового переносного зенітно-ракетного комплексу "Стінгер". До цього навчався на вже відстріляних. "Може везіння, може натхнення, бо потрібно захищати все це".

Чоловіку 24 роки, він родом зі Сновська на Чернігівщині. В мирному житті працював плиточником та штукатуром, робив ремонти осель. У травні його мобілізували. Зараз Дмитро боєць зенітно-ракетного взводу 57-го окремого радіотехнічного батальйону. Його завдання – захищати українське небо.

Потрапити в ракету не просто, пояснює військовий: "Швидкість дуже велика, якщо мало простору, щоб її бачити, то це важко. Головне піймати в ціль її, щоб ти візуально бачив її через приціл. Коли прилад ловить повітряного противника, він видає звуки, якщо він його піймав, він починає пищати і тоді потрібно робити пуск".

На ураження повітряної цілі впливає ще безліч чинників, додає командир Дмитра Владислав.

"Це фон неба і це швидкість самої ракети, самої цілі, іноді вони можуть не збігатися. Впливає висота, дальність самої цілі. Сама навченість військовослужбовця. Наразі даний військовий відпрацював на 100%, він був підготовлений, він зробив те, що мав зробити".

11 жовтня про досягнення Дмитра дізналась уся країна. Президент Володимир Зеленський відзначив військового під час відеозверненні.

Про те, що його ім’я шириться соцмережами, військовий дізнався від побратимів.

"Я був на чергуванні, прийшли до мене і донесли таку звістку. Я був в шоці. Я не очікував такого. Я досі не вірю в це. Дзвонили, писали, хвалили, що молодець, ніхто від мене такого не очікував, я сам такого не очікував. Будемо далі працювати, будемо далі стріляти".




Коментарі

Популярні публікації