Загиблі Герої Чернігівщини: Олексій Брянських

Про те, що він пішов захищати Чернігів, не знав ніхто. Хлопець змінив роботу 
юриста на військову форму. Де і як він служить, батьки дізналися, коли побачили сина в ефірі одного з телеканалів.

"Я дивлюся телевізор, а там мій Льоша. Мій син стоїть з автоматом позаду нашого мера Владислава Атрошенка. Ми навіть не знали, що він пішов захищати Чернігів. Льоша – наша велика гордість", – розповідає батько Андрій Брянських.

Після цього говорили з сином по телефону.

"Пап, я інакше я не можу. Як я після війни буду дивитися людям в очі? Пап, ти вибач, що я не сказав тобі у перший день, я не хотів, щоб ви з мамою хвилювалися. Я боявся, що ваше серце не витримає", – сказав Олексій у телефонній розмові батьку.

Сестрі Олексій написав повідомлення. 

"Ти знаєш цього хлопця праворуч в куртці»? І я відповіла: «Звісно, я тебе впізнала». Він справжній. Таких, як він, більше немає. Справжній друг. Він завжди відгукувався допомогти", – розповідає сестра Катерина Булах.

Олексій Брянських працював юристом у приватній компанії у Чернігові. Був молодшим лейтенантом запасу. У перший день війни разом з другом вони записалися до територіальної оборони. 24/7 був на службі, а 3 березня обіцяв заїхати на кілька годин до батьків додому.

"Ми почали йому дзвонити і писати повідомлення, а відповіді не було. В мене серце стиснулося, бо я розумів, що щось сталося",- розповідає батько Олексія.

Олексій Брянських загинув 3 березня від авіаудару у школі №18 в Чернігові. Його тіло знайшли під завалами будівлі.

"Ми опізнали його за хрестиком, вони у нас з сином однакові, робили їх спеціально разом. Там у розбитій школі ми знайшли розбитий телефон Льоші, його наречена досі пише йому повідомлення кожного дня, вона не вірить, що нашого Льоші більше немає".

Його тимчасово поховають у Ялівщині, де зараз ховають всіх загиблих Чернігова. 

"У майбутньому ми з мамою хочемо, щоб наш Льоша був разом з побратимами, з якими в той день загинули у будівлі школи №18. Вони віддали своє життя за Чернігів".

Джерело

Коментарі

Популярні публікації