Срібний призер з Бобровиччини: Євген Каліберда

Вранці пробігає 25 кілометрів, ввечері йде на силове тренування, а між цим слідкує за дотриманням правопорядку у Бобровиці. Патрульний поліцейський Євгеній Каліберда став срібним призером чемпіонату світу і переможцем етапу кубка світу з гирьового спорту.

Євгеній зробив гвардійський ривок гирі. Її вага 32 кілограми. У Будапешті він підняв її 200 разів за 12 хвилин. І це принесло йому золото на етапі кубка світу з гирьового спорту.

"Дуже багато часу втратив на перехватах і бажаного результату того, якого я власне хотів я не досяг. Але виборов перше місце і дуже задоволений", — розповів Євгеній.

В цей час у Будапешті проходив чемпіонат світу, де Євген за 10 хвилин 75 разів підняв дві гирі вагою 24 кілограмів кожна. Це вправа поштовх довгим циклом. Вона принесла срібну медаль чемпіонату світу. Тренування до змагань останній місяць проходили майже щодня.

Без перерви та вихідних, ділиться Євгеній, кожен день ранкове тренування обов’язкове, а силові через день.

"Тренер, Сергій Кожушко давав програми, коректував мої рухи, все знімали й проводили онлайн-тренування, проводили знімання, я скидав йому відео і він передивлявся".

Займатися з гирями Євгеній почав у 2001 році, коли був студентом. Через 8 років вирішив, що це не його спорт і покинув заняття.

10 років не займався взагалі. А у 2019 році в один день вирішив все змінити.

"Одного дня я прокинувся і не міг встати з ліжка, оскільки моя вага перевищувала 100 кілограмів і була близько 110, мені вже тяжко було піднятися з ліжка, затікали руки і ноги і я зрозумів, що так продовжувати жити не можна і потрібно працювати над собою".

Через два роки він здобув звання срібного призера чемпіонату світу. Поки Євгеній виборював медалі, вдома за нього вболівала родина.

Обидві медалі Євгеній присвятив донькам.

Євгеній Каліберда працює патрульним поліцейським у Бобровиці. Саме тут проходила його підготовка до чемпіонату. Він розповідав, що його фізична сила не раз допомагала у роботі.

У поліції спостерігали за підготовкою Євгенія до чемпіонату.

"Заходив пізно ввечері й він тренувався у свій позаслужбовий час як був. Я бачив ці його результати і звичайно розраховував, що він приїде однозначно з якимось призовим місцем", — розповів начальник другого відділення Ніжинського районного відділу поліції Олексій Шевцов.

 Про те, що у Бобровиці охороняє громадський порядок срібний призер чемпіонату світу з гирьового спорту і переможець етапу кубка світу чули не всі.

Мріє Євгеній Каліберда отримати звання майстра спорту і стояти на п’єдесталі з найсильнішими людьми світу.

Коментарі

Популярні публікації