«Я дуже наполегливо готувалася до цих змагань». Дзюдоїстка Крістіна Опанасенко – про бронзу ЄЮОФ-2023

Ніжинська дзюдоїстка Крістіна Опанасенко здобула третє місце на XVII літньому Європейському юнацькому олімпійському фестивалі.

У словенському Маріборі спортсменка виграла бронзову нагороду за підсумками змагань у ваговій категорії до 63 кілограмів.

Поступившись у півфіналі чинній віцечемпіонці Європи серед кадеток Яні Цвєтко з Хорватії, спортсменка з Чернігівщини на другій хвилині сутички за бронзу больовим прийомом оформила дострокову перемогу над Луною Де Кок з Нідерландів.

«Мені було важко, тому що коли почалася війна, я вимушена була поїхати в місце, де не було можливості тренуватися. Тому зараз я щаслива, що вдалося завоювати нагороду.

Насправді, перед змаганнями я була впевнена в своїх силах. Я дуже наполегливо готувалася до цих змагань, хотіла завоювати медаль, тому що думаю я заслужила на це.

Я досить багато пройшла – три Кубки Європи, чемпіонат Європи, де я посіла 5 місце. Тому можу сказати, що нарешті мені пощастило!», - сказала Крістіна.

Крістіна Опанасенко є вихованкою Ніжинської комплексної дитячо-юнацької спортивної школи «Дзюдо», а її тренером є Сергій Антонян. Для дзюдоїстки це дебютна нагорода на Європейському юнацькому олімпійському фестивалі.

Коментарі

Популярні публікації