Історії Воїнів: командир батареї Владислав

 Владислав. Командир батареї управління та артилерійської розвідки.

“Моє хобі може видатись дивним, — командний голос Владислава стає м’якшим, хоч він і далі випромінює впевненість, — я колекціоную комікси про супергероїв. У мене велика колекція, є раритетні видання! Почав ще в дитинстві.”
“Чому? Завжди ненавидів несправедливість. А супергерої з нею борються. Я мріяв зробити цей світ кращим. Моя мрія здійснилась, я в ЗСУ борюсь з несправедливістю до моєї країни. Тепер супергерої навколо мене!” — з легкою усмішкою резюмує старший лейтенант.
Владиславу 25, після військової кафедри, служив в президентському полку імені гетьмана Б.Хмельницького. Звільнився в запас: “Місяць я був цивільним і почалось повномасштабне вторгнення. 25-го лютого я знову пішов у військкомат. Служив в Донецькій області. А зараз мене перерозподілили сюди, командувати батареєю управління та артилерійської розвідки.”
“Від командира на війні залежить дуже багато. Я відчуваю на собі велетенську відповідальність за людей. — голос Владислава знову стає серйозним, розміреним — У мене є в кого вчитися. Мій командир Олександр Кольченко з великим бойовим досвідом. До нього завжди можна прийти за порадою. Є вже й свої лайфхаки: хтось відповідально виконує завдання, але повільно. А хтось швидкий на підйом, але йому бракує досвіду. Постав таких людей в пару - і на виході матимеш гарний результат.”
“Після перемоги мрію почати власний готельно-ресторанний бізнес, — ділиться Владислав планами на майбутнє, — подобається готувати для когось. От спробували б ви мої вареники! Бабусин рецепт. У мене в ресторані вареники будуть коронною стравою!”

Коментарі

Популярні публікації