Історії Воїнів: вчитель Ігор Білецький

Ігор Білецький – військовослужбовець 119-ї бригади територіальної оборони. За фахом вчитель технології та трудового навчання.

“І додатково я викладав предмет «Захист України» у старших класах 16-го ліцею з 9 по 11 клас”. До повномасштабного вторгнення Білецький проходив строкову службу в 95-й бригаді.

“Я приходив під час першої хвилі мобілізації, записували мої контактні дані й по факту, десь через 3-4 місяці, коли я звернувся ще раз, мені сказали, що ти вчитель, і твоя робота поки важливіша за те, що ти можеш зробити там, тому будемо на зв’язочку”.

Так, вчитель потрапив на службу тільки 24 лютого 2022 року. Знання і робочі навички вчителя трудового навчання, каже Білецький, знадобилися і на передовій. “Все було побудовано своїми руками з того що поруч. Для того, щоб було тепліше, затишніше. Доробити, викопати, заритися, чим глибше, тим ціліше будеш. Ремонтом автомобільної техніки також займаюся”.

Як тільки пішов воювати, зізнається Ігор, ностальгії за школою не було. Тільки згодом почав сумувати. Була ностальгія, коли вже більш-менш стало спокійно в Чернігові (травень-червень 2022 року, – ред.), бо в мене був випускний клас, я був класним керівником. І от тоді так трошки засумував за школою”. Спілкуватися з колегами вчитель не перестав, телефонує чи пише, як тільки зловить більш-менш якісний зв’язок.

Пости, які пише Ігор у Facebook для своїх колег, рідних, друзів. ФОТО: скриншот з Facebook Ігор Білецький Просять викладати щось в Facebook, щоб бачити, що зі мною все добре. В чатах робочих, з учнями, з вчителями, з керівництвом спілкуюсь. Пишуть випускники, телефонують. Намагаються не відволікати, коли буде час, тоді відповідаю”.

Наразі вчитель виконує бойові завдання на сході України.

Коментарі

Популярні публікації